Paylaşımlı ofisler için mobil geçiş çözümü

Paylaşımlı ofislerde geçiş kontrol çözümü kullanmak için 6 sebep

Geçiş kontrol, iş arkadaşlarınızın eşyalarını güvende tutmaktan çok daha fazlasını yapabilir. Bir çalışma alanının tüm kullanıcı deneyimini ve potansiyel yeni müşteriler arasındaki imajını değiştirebilir.

Doğru geçiş kontrol sistemi, paylaşımlı ofis kullanıcılarının daha rahat çalışmalarını ve çalışırken de özel bilgilerini dışarıya sızdırmamalarını sağlar. Geçiş kontrol sistemi sayesinde; çalışanlar, resepsiyona vs. ihtiyaç duymadan istedikleri zaman ilgili alanlarına erişim sağlayabilirler. Çalışma saatleri sonrası etkinlikleri hem basit hem de güvenli hale getirir.

SMARTair Paylaşımlı Ofis Çözüm Rehberimizde şunları keşfedeceksiniz:

  • Ortak çalışma alanlarında karşılaşılan beş gizlilik ve güvenlik riski
  • 6 Maddede neden paylaşımlı ofislerde geçiş kontrol sistemi kullanılmalı
  • SMARTair geçiş çözümünü özetleyen 3 özellik

Çözüm rehberimizi şimdi indirip inceleyin ve sorularınız için bize ulaşın.

SMARTair çözüm rehberini indirin